Spåtant = mitt kall!

Brukar ha mtv på i bekgrunden om dagarna (medans jag inte tittar på tven vill säga)
Men något som irriterar mig (när jag väl tittar) är alla "nötter" som skickar in sina mess i hopp om att att en "spålady" sitter inne i tven och avgör deras framtid!

Men seriöst!
Ni har sett den där remsan som visas på mtv där folk för 15 spänn kan messa in sitt och sin partners förnamn för att få reda på sin framtid!!
Alltså, dags att vakna lättlurade kidz =/

Vad fan är det om inte en investering!?! (för mtv alltså, ni som är lite tröga)
Tror att jag har mina affärsplaner angående framtiden klara nu?!

Sätt in 15 kr på mitt konto och märk betalningen med ditt och din partners namn så ska jag sia fram eran framtid!
I´m gonna be rich!


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi helt rätt jö

2009-11-03 @ 15:43:02
Postat av: Anna

Vilka söta bilder i tidigare inlägg, hon är allt en riktig liten goding din sessa!!

Jag har BF 25 mars. så halva tiden kvar nu i princip! :) pöss

2009-11-03 @ 16:18:33
URL: http://littlemiracle.blogg.se/
Postat av: Anna

jaa, det känns som ett väldigt bekvämt datum :) hihi.. välplanerat ;)

2009-11-03 @ 17:00:47
URL: http://littlemiracle.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0