Segar!

Gör vi!
Jag och Vintra åtminstone! Hon hade en orolig natt till och från så hon fick tillbringa större delen av den på min arm!
Men nu sover hon så gott igen i sin babysitter.

Dom stora barnen har fullt upp i lillemans rum. Storstädning skulle jag nog kalla det!?
Ni vet kanske hur det kan vara? Mamma kommer in till det ("som såg så städat ut men var totalt kaos när man itttade lite närmre rummet") Långt ord :P
Alla leksaker "huller om buller städat"! Ett till långt ord =)
Men dom verkar gilla läget? Hör och häpna!
Dom hade väl inget bättre för sig just när jag lade märke till the mess!? :P

Ikväll får vi lite middagsbesök!
Babes bror + flickvän kommer över. *Trevligt, japp japp!
Tror bestämt att det är babe som ska stå för just middagen?? Han är nämligen toppen på att laga det som står på menyn!


Åhhh, jag kom på en sak! Måste alltså byta ämne!
Jag sitter nu och slötittar på reprisen av idol på tv 4 och fick se frieriet igen! Såg ni det? Så himlansh härligt!!
Till och med babe vart lite rörd när vi såg det i Fredags så jag passade på att peta på honom lite med armbågen. Då borde han väl haja vad jag antydde??

Nu mina vänner ska jag lägga mig på rygg i soffan ett slag!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Andreas är en av mina äldsta vänner, och jag ÄLSKADE frieriet! Så TYPISKT honom. :) :) :) KRAM!

2009-11-01 @ 20:47:41

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0