Otippat!

Näe..
Skulle ju ta svinvaccin idag jag och barnen men när vi kom dit så var ju naturligtvis vaccinet slut! *Morr

Oh, vet ni va cp tanterna säger? (när vi kommer in alltså)
Den ena till den andra
-
Någon som inte kan läsa eller? (Eftersom dom satt upp en lapp på dörren)

Vah!?
Jo, det kan jag era sura svintanter men jag kanske vill ha lite information eller tom kanske ett annat vaccin? Hur kan dom veta vilket jag vill utföra?
Dom sa ju själv att dom har öppet som vanligt eftersom dom minsann vaccinerar mot andra sjukdomar också!

- Nej, ni verkar ju ha skit mycket att göra där ni sitter på era feta arslen och fikar! (Ja, dom var tjocka!)
Orkar ni inte basvara lite frågor då undrar jag!?

Jag som hade förväntat mig att skälla ut/köra över pensionärer med vagnen idag! Dom som trycker sig föra med rollatorer liksom! Er har man då läst om! *Skäms! arbetarbladet <--- Klick.
- Ska ni inte ändå dö snart?

Nej, undrar vad det ska bli av allt detta?
Läste i arbetarbladet även om en man som mordhotat personalen på sjukhuset i Tierp när vaccinet tagis slut :C

Ja ni!?

Nu ska jag fortsätta spel lite cafe world :P
Ciao ciao!


Kommentarer
Postat av: Linda

aa helt otrolig med vaccinet! Borde inte det räcka till lilla tierp lixom? Eller jag vet ju inte vart ni bor men vi ska ta där sen =D hehe

2009-11-19 @ 12:45:24
URL: http://linndaahh.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0