Orka



Ska göra som L och vara ärlig till 200% med mina känslor för ett slag!
Ni får stå ut..





Blir så jäkla besviken på en viss människa ibland!
AAAAHHH

Bröt ihop efter vårt samtal igår! EGO
Allt handlar bara om dig och om hur du mår! Bra att du lägger ner tid på att fråga hur man mår! Även om du inte lyssnar på svaret utan drar dina egna slutsatser!
Nej, jag är så besviken på dig!
Har faktiskt inte varit det förut. Har bara lyssnat blint på alla andra som är besvikna men då försökt att försvara dig!

Du har träffat Vintra en gång! Alla andra far/morföräldrar hälsar på eller åtminstone ringer betydligt oftare!
Men förlåt! glömde att du är sjuk.
Säg någon gång du inte är det!
Säg någon gång det inte är synd om dig!

Bjöd hem dig nu när du är dålig. Och du bad mig stanna hemma utifall du skulle få lust att komma!
Men du ringde mig igår och frågade efter Sandra för att du ville träffa henne! Plus att du såklart hade tid för Andree också!
Och hade inte tid att vara här i helgen för att din sambo skulle komma hem och honom har du inte träffat sen förra helgen!
Hur prioriterar du?? Det är något jag alltid undrat!
Men du kan ju ramla ihop när som helst.. Kanske därför du inte hade tid för mig och dina barnbarn?? Du frågar inte ens hur Vintra mår....

Senast för några dagar sedan var jag ute och gick med syster då jag sa till henne att jag saknade dig!!
Att bo nära dig, för att du bara bryr dig om en (som en vanlig mamma gör) när du bor i närheten av en!
Vi pratar typ aldrig annars! (Har bott långt ifrån dig förut!)

Äsch, nu skiter jag i att orka spekulera i ditt tankesätt och lägger ner energin på något annat i stället.
Du är så bra på att tänka på dig själv, själv!

LEDSEN, är vad du gjort mig!!
Men nu vet man vilken sorts förälder man inte ska bli mot sina egna barn!
Tur att jag har massa andra närstående som bryr sig! och det gör dom verkligen! Hur sjuka dom än blir!



Så, nu har jag rensat hjärnan klart!

Idag har vi vägt och mätt prinsessan på bvc. Hon börja bli stor nu :) 3600 g & 51 cm
+
1 kg och 5 cm på 3 veckor  <3

Sedan var vi över till en gravid vän! Man vart trött bara av att titta på henna kan jag meddela, vart påminnd av att bara se..

Sedan åkte vi runt svärmor som hade dom andra kidsen hos sig! Hon ställer upp så mycket! Många tack till dig!









Love youuuu


Kommentarer
Postat av: Lina

Åå vad tråkigt gumman.. Du som verkar vara en sån glad tjej... Läser din blogg varje dag och jag gillar den skarpt...



Kram på dig

2009-11-06 @ 17:46:52
Postat av: unique

Nä, så tråkigt. Varför gör de så? Blir ledsen bara av att läsa

2009-11-06 @ 20:02:41
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Jag

svar..

Inte dom bara en..

2009-11-06 @ 20:16:43
Postat av: L

Känns så mycket bättre efter att man skrivit av sig hur man egentligen känner. Bra att du gör det. Men tråkigt att du blivit sårad. Kram!

2009-11-06 @ 21:11:17
Postat av: sis

vet du, vi kommer aldrig att förstå.

vi har ju frågat oss själva detta i flera år men aldrig kommit fram till något svar, du och jag.

men jag är skitglad att jag har dig, att vi kan ventilera och skratta lite åt det.

det ska vi ALLTID kunna göra!

<3

2009-11-06 @ 23:48:56
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0