Ordning och reda, perngar på Freda´

Tjena mittbena (haha, bertstjärt)

Inatt har pluttan sussat så sött hela natten :) Såklart hon vakna och åt en sväng men SOVIT!
Jag skulle vilja säga att jag är utvilad men gör jag de så ljuger jag! :P The cold kills me!

Gissa vad som hände igår?
Jag bråkade med försäkringskassan!

Det hela började med att jag upptäckte att de endast skulle batlas ut ca 4000 kr till mitt konto idag vilket ledde till en smärre shock och hjärtklappning
- Vad f*n har jag gjort för fel nu då??
Ringde (kom fram på en gång, bara de är väl värt en applåd?) Talade om för damen hur skraj jag var och vips
så sa en snäll liten röst
- Oj då, jag då ska jag se till at du får resterande summa utbetalt. DOM (skylla på sågon annan) har gjort något fel!

Jaja, huvudsaken var att det inte var jag som strulat till det!!

OJ klocksatan har rusat iväg! Vi skulle vart halvvägs till Uppsala nu juh! *Järnspikar!

Hörs o störs
PUSS

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0