Om jag vore rik...




Klänningar från topshop <-- Direktlänk


Om jag vore rik..

Skulle jag införskaffa massor!
Skulle även regelbundet:

* Gå till tandläkaren
* Gå till optikern
* Gå till frissan
* Gå till en personlig tränare
Med a lot more!

Men nu ser inte mitt liv ut så riktigt tyvärr, utan jag tror jag prioriterar lite andra saker? :P
Men vilken förälder gör inte det?

Hur mycket roligare är det inte att shoppa barnkläder ist för att gå till optikern?
Hur mycket roligare är det inte att åka till ett badhus med familjen ist för att gå till tandläkaren?
Hur mycket roligare är det inte att inreda att bebisrum ist för att den personliga tränaren?

Nej, man får kompromissa lite mer med sig själv! Men då gäller det att jag lyssnar på mig själv vilket inte kommer bli så lätt!
Får sätta något slags mål och kanske belöning? :)


Snart ska jag, lilleman och bebis åka till Emelie och Nova! Blivit ca 2 veckor sen sist! :P
Vad gör ni idag?

<3<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Läste lite i din blogg=) Hur många barn har du?

/Linda

2009-11-17 @ 15:00:28
URL: http://linndaahh.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0