Om blickar kunde döda

Alla med småbarn vet hur det är att ränna runt i trånga butiker med barnvagn!?  Undvik vid pmsbesvär!!
Gud, vilka monster till pensionärer det finns! Dom skulle i princip kunna förstöra en hel dag för mig!
Kommer nästan gråtande ur butikerna ibland! Inte bara för min känslighet utan för mina ibland okontrolerbara hormonrubbningar (som ställer till det mesta för mig här i världen!) *Grr
Äsch, dom ¨vaggar omkring där inne med sin skitdåliga syn och helt kassa hörsel och tar upp hela gången med sina rullatorer eller dragkorgar!  Flyttar inte jag på mig och vagn illa kvickt när dom ber mig så blir det ett jädrans liv! (om dom ens ber mig?) Dom verkar ofta tro att telepati ska fungera?!
Dom har då, å andra sidan väldans svårt att akta sig om jag skulle be dom! Om dom ens med deras hörappratur hör!?

Nej, nu ska inte Emelie klaga mer på dom äldre utan gå och avnjuta en skinkpaj med syster!

Puss <3<3


Kommentarer
Postat av: diilan

tack , den börja bli lite bättre :D

och lätt mysigt , dte blir nog plugg

till engelska prov som är imon :)

ha det bra kram !<3

2009-11-16 @ 16:02:35
URL: http://aboutdilan.blogg.se/
Postat av: Moa

Vad tycker du om min nya mjukisdress sötnos?<3 :)

2009-11-16 @ 18:35:37
URL: http://livetommoa.blogg.se/
Postat av: Anna

Jävla fräcka panschisar. dom är ju fan oftast värre än ungdomarna. Det snackas om att man ska visa hänsyn till de äldre, men borde inte det vara ömsesidig respekt isf? grr..man kan bli tokig

2009-11-16 @ 18:59:18
URL: http://littlemiracle.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0