Nu är han fast!

har idag varit på soc med babe och bebis för att fastställa att han verkligen är pappan!
Och, ja..Jag försäkrade om att det var han och gick med på delad vårdnad! Det är väl inte fy skam? Jag är snäll ibland :) Men hotade med lite saker innan påskriften. Som tex att han skulle sköta städninegn av huset ett år fram över och köpa alla resterande blöjor som Vintra kommer att göra av med i sitt liv..

Byta ämne..

Fick idag (som alla andra måndagar i 5 veckors tid) Hemmets veckotidning. (Pensionärs varning, tänker ni)
Men jag älskar recept & korsord. Jag tyckte att det var en ypperligt bra idé att fördriva tiden med när man är mammaledig...
Men jag kan ju säga som så att dom har legat orörda i vardagsrummet i 5 veckor!
Precis som om jag inte skulle ha lärt mig vad tiden tar vägen när man har en bebis??!! * Daaah :P

Nu är det dags för matlagning enligt min mage!
Spisen kallar!!



Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till pappa :o)

2009-11-10 @ 16:05:03
Postat av: Sanna - [s a o s . b l o g g . s e]

hehe, du är nog den första jag hört i ung ålder som läser hemmets veckotidning, eller så är bara alla andra för fega för att berätta om det :D Brukar läsa när man är hemma hos farmor eller mormor eller dylikt men inte köpa själv, men håller med om att endel av korsorden är roliga :P heh

2009-11-10 @ 16:09:26
URL: http://saos.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0