Lite nytt!



Lägger in en love song bara sådär ändå!* So cind!



Såhär beter jag mig nu för tiden! * So beautyful btw
Typ
* Sover
* Vilar
* Tar det lugnt
* Sover
Och liknande :P En hemlis; Det är lite småskönt att vara sjuk! Man får liksom vila hur mycket man vill utan att någon kalgar ;)


Om vi ska byta ämne så kan jag ta upp att vi varit på bvc med lillan idag!
Hon hade gått upp ett halvt kilo till i vikt och växt 2 km... Eller nej, cm såklaaaart! Mmh, jag är lite vitsig så här på kvällskvisten!
Och en sak till!
Babe, ni vet min sexiga och lite halvt listiga pojkvän snacka åt sig en dos svinvaccin idag av distriktskötersla på barnavårdscentralen. Det är nämligen så att dom skulle vaccinera barn mellan 6 månader och 3 år där idag så att det fanns vaccin i hemliga gömor!
Detta leder väl möjligtvis till att liten plutt på ett bast blir utan eftersom min pojkvän varit där och roffat åt sig? * Damn you man!

Förslag på film att ladda hem till kvällen??

PUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. varsågod

2009-11-30 @ 19:44:58

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0