Kors i taket

Emelie äter mackor till frukost!
Det har jag inte gjort sen Vintra föddes :P *Mums
Mina frukostar har hittills bestått av fil, mormors sylt och fiberflingor!
Det är nämligen bra att äta mycket fibrer när man är hård i magen och fibrer på något annat sätt har jag svårt att tro att jag får  i mig under dagen TYVÄRR!
Hård i magen! - Ett handikapp efter förlossningen!! Eller graviditeten?!? Min mage fungerade alltså utan några som helst problem under denna graviditet, tillskillnad från i vanliga fall..

Idag är det pappas dag!
Jag och sessan fick fira babe själva i morse eftersom syskonen är hos sina farmödrar!
Vart mys & paketöppning i sängen! *Härligt!

Snart ska jag klä på lillan och åka till bästa pappa! Jag & syrran ska dit och umgås lite!
Ska ju bjudas på oxfilé har jag hört! :P Och det kan man väl absolut inte missa!!!??

Kolla på lite repris av idol o tror minsann att jag blitt lite hemligt förälskad i Erik eller i hans röst åtminstone ;)
Han & Tova står på finalscenen i år!!


ÄLSKLING!!

 

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: sis

oxfilé ska vi absolut inte missa!

otroligt söt tröja vintra har <3

2009-11-08 @ 13:39:38
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0