Hypnose

Så heter den! Min nya parfym!



Självklart är den beställd från internet! (www.parfym.se) Inte alls särskilt förvånande när det gäller mig!? :P
Men så är det när man har en laptop (alltid tillgänglig) Den hänger liksom med mig hela dagarna i princip! Vintra i famnen och datorn i knäet!
Men summa & sumarium av smidigheten blir....................... FATTIGLAPP
Nej hörrni, så illa är det icke! Allt detta är ju bara en dag i stan för mig. Alltså allt detta som jag nu shoppar online på en månad! Så jag tror minsann att jag får tacka Vintra då hon medfört både kärlek och räddat familjen ekonomi!
Skämt & sido!

Time to be seriaus!
Idag är det jag och lilleman som är föräldralediga!
Jo, men han är lika mycket förälder som jag när vi är hemma! Han sköter hemmet och dess miljö och jag sköter bebis! Ka-tjing! Så var hemmet räddat!
Alla vet ju att Emelie inte prioriterar dammsugaren även om jag alltid ser till att hålla det fint hemma! Lite smulor på golvet dör man inte av! ÄN! Inte förrän bebis börjar åla omkring på golvet och aggera dammsugare själv!

Nej, nu ni måste jag se till att få mig lite frukost innan Vintra behöver mina bröst igen!

Hörs då!
Kramar


Kommentarer
Postat av: unique

Det där med dammsugaren är vi 2 om

2009-11-03 @ 11:51:01
URL: http://saratilling.devote.se

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0