god morgon och god natt

Min pärla var sur igår kväll!!
Eller ja, mammig rättare sagt. Hon var lugn och som vanligt så fort hon låg i famnen men knorrig och gnällig så fort jag lag ifrån mig henne. * Magen?
Resterande familj har ju legat i magont så varför inte?
Hon somnade väl in ordentligt runt kl 3 imorse och vid kl 7 ringde väckarklockan i vanlig ordning.
Klev upp och väckte liv i tjejerna och gick tillbaka till sängen för att ge skruttan lite mat!
Kl 8 satt vi oss i bilen och for mot busshållsplatsen. Perfekt, tänkte jag. Nu kommer hon att somna gott i bilen, de gör hon ju alltid!? Men icke, hon sitter nu klarvaken i sin bilbarnstol framför teven :) Hon älskar alla färger och ljus som strålar ut från skärmen * Älsklingen.

Lilleman leker modell och kör modevisning i vardagsummet (tillika kontor)! Han har nämligen vuxit ur 90% av alla sina kläder den senaste månaden :o Finns det stopp och väx för barn? Skämt o sido, julen kommer inte en dag försent :o)
Så gissa vem som kommer få mjuka paket? ;o) * haha, stackars liten!

Nu ska jag alldeles straxt slå igen ögonlocken en sväng och lägga mig bredvid lilleman i soffan men först ska jag peta i mig en till mandarin. C-vitamin somsagt. Peppar, peppar!

Ha en bra dag vänner!
Nys och hej!



Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vilka tider! Totalt förkyld jag med!

Fin blogg =)

2009-11-25 @ 08:53:56
Postat av: Susanne, STJ Design

sv. Jätte skoj att du tycker om mina smycken.=)

Jag har skickat ett mejl till dig angående smycket hallokitty.

MVH

Susanne, STJ design

2009-11-25 @ 09:46:42
URL: http://stjdesign.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0