Fölsedá



Har ju fyllit lite år idag!

Inget att skrytra om längtre, jag vet!
Men vad ska jag annars skriva om en dag som denna?
Vah, sug på den ni!

Har som vanligt fotat!





Jag vet!
Hon är sjukt söt våran lilla prinessesa!
Men ni vet? Made by love!

Fick massa härliga presenter föresten!
* Fina vinglas av syster!
* Ljuslykta av Ronja och Micke
* Skål av svärmor
* Slantar av mormor
* Lykta, fat + ljus av babe o barn på sängen såklart :) * Söööta

Ja.. Det var väl i princip allt! * Kärlek till er!

Nu börjar sessan ledsna lite på sin röda filt som jag tryckt upp i nyllet på henne! WHY? Den är ju så prickig o fin att se på?
Hon verkar trvias bättre framför NHL 10 som missbrukas av babe..



Måste ju då passa på att GRATULERA syster o M för er vinst!
(Inte en dag försent att ni fick kamma hem vinsten!)* Eeehe
Vi lirade nämligen lite online mot varndra nyligen!

Nej hörrni, dags för mig att kramas.. Eller rättare sagt, tsösta bebis!
Sov sött!

Kommentarer
Postat av: sis

vi var bääääääst :D

haha.

2009-11-23 @ 19:51:44
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0