Vinter


 

Vaknade vid 11.30 idag sista gången (helt utsövd)

Vintra har sovit som en ängel inatt. Somna ca 22 igår och bara vaknat och ätit två gånger :) * Underbart!

 

När vi klev upp lag jag märke till att det var mycket ljusare ute! VITT

Vi har en balkong med utgång från sovrummet!

 

 

 

Snö, snö snö..

 

Tänk. Varje år (sommartid) så tänker jag; Åh, vad jag hatar snön.. Vill absolut inte ha någon i år!!

Men sedan när första snön börjar dal aner utanför fönstren! Stora  härliga flingor som så fint faller mot marken!

Och när första snön lagt sig på backen och får alla träd att glittra om sina snötäckta grenar!

Då smälter jag fiktiskt lite trots allt!!

 

(Skidig spegel Sandra?? Eller dålig skärpa? :))

Var idag in till Tierp. Tog med vagnen och parkerade vid lillemans dagis, tillika systers parkering och tog med henne på en promenad och gick och hämtade alla barnen :) Vi gick även in en sväng på café corner där en toast och te snabbt slank ner i magen *Mysigt..

Hemma väntade M som mest fick stå ut med en stressad hemkommen familj men hon fann sig en plats i soffan och hann utbyta en hel del meningar ändå :)

 

Fick ett behövande samtal från mor idag! Kändes bra att få säga hur man kände! Jag har en tendens att låta bli det eftersom jag är så rädd att såra!  Men när mankänner sig sårad själv är det lika bra att tala ut!

 

Så, vad gör ni ikväll sötnosar??

Jag passar på att få lite skrivet samtidigt som potatisen står på spisen.  Barnen leker så snällt uppe och babe håller på att byta ut handfat i badrummet! Ska få ett fint nytt med underskåp * Härligt va?


och allt detta gör vi medans pärlan sover <3

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Annelie Antonsson

Men oj vilka underbara bilder. Speciellt den på den söta bebin :o)

2009-11-12 @ 18:25:40
URL: http://annelieantonson.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0