Dag 2 i skolan

Klev upp (ur världens skönaste sömn) *morr, kl 7.
Väckte girlsen och fixa frukost & allt där till :)
Lag mig 10 min och när det väl var dags så upptäckte jag Tyra på golvet :O
-
Vad gör du där??

Magont! *DAMN

Tyra hemma o Jossan till skolan med andra ord!
Körde ner henn till bussen där hon för förtsa gången klev på utan problem! All by her self!

Så somsagt!

Inne: Skolan
Ute: Fegisar!

Här sitter jag i feber BTW :( NOT FUN at all..
Ska orka
* äta :c
* dricka :c
* amma :c
* vara vaken :C
* ta hand om sjutioelva kids

och typ, äta dricka ännu mer så skruttan får näring! She eats all of me!
Så om ni inte ser mig på ett tag så är det inte för att jag av vilja försvunnit utan för att bebis käkar upp mig!

Sköt om er!


PS

c-vitamin- JA - koden till ickeförkylning!
DS



Kommentarer
Postat av: unique

Tycker synd om dig. Hoppas du snart mår bättre..

2009-11-24 @ 13:59:28
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: vesna.blogg.se

gotT==)

2009-11-24 @ 17:15:25
URL: http://vesna.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0