Biter ihop!

Söndag, söndag, söndag!
Någon mer än jag som tycker att vardagar borde utrotas??
Fredagar till Söndagar räcker gott och väl!

Ja, jag lever som ni ser. Även om de är hårt!
Jag tycker väldigt synd om mig själv kan jag bara tala om!
Men det gör jag rätt i eftersom jag då blir så bortskämd!
Borde nog tycka synd om mig själv lite oftare!?

Tyckte ju inte mindre synd om mig själv efter att ha gjort tre raka förluster mot babe i nhl 10 :C * Gråt


Nu ska jag iallafall peta i mig lite sallad :)
Bra sugen på det just nu!

 

Min mage är inge vidare förtjust i något just nu! Pencilinshock? Men hungrig börjar jag bli och Vintra behöver näring :P Så äta blir det även om jag så får bosätta mig på skithuset ett tag!

Till salladen blir det en film också sörni!

 


Babe har fixat hem the ugly truth med supersnygga Katherine. *Myspys

Nu ropar bebis!
Puss <3<3

Kommentarer
Postat av: Anna

skiiitrolig film!! :)

2009-11-30 @ 11:35:49
URL: http://littlemiracle.blogg.se/
Postat av: sis

åh, var filmen bra? <3

2009-11-30 @ 22:40:04
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0