Amimox

Japp. Just nu knaprar jag pencilin!
Höll ju på att inatt! Kankse inte av själva sjukdommen men utav pistolen jag fick lust att (införskaffa) och trycka av mot skallen eftersom jag hade så SJUKT ont!
Kl 03:30 imorse så stod jag inte ut längre!
Efter att ha trott att skallen skulle sprängas, öronen spricka sönder (vilket trumhinnan gjorde) och tuppat av i vardagsrummet så beslöt jag mig för att köra ner till akuten! *BLÄ
Väl där så kom de fram till att jag hade otit och sinuit (skolkunskaperna sitter i) Med vanlig svenska, öroninflammation och bihålsinflammation :P
- Tack jesus!

Nåväl!
Nu inväntar jag förbättring och hörsel! Även om det faktiskt är en aning skönt att kunna få vara lite döv när man har en stor familj!

Nu ska jag nog återgå till sängläge?!

Farväl alla bakisfolk och ni andra! (som säkert är en mindre del)


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0