091107

Grå Lördag men vad gör det??
Ingenting när man kan avnjuta den som vi!!

Klev upp ca 10 (sista gången) Myran & lilleman kom och mös med oss i sängen <3
Kl 11 klev jag och barnen in i bilen för att bege oss mot Tierp. Väl där så lämnade jag "storbarnen" hos sin farmor.
Hon ville ha kvar dom till på Måndag och få lämna dom på dagis o skola! Barnen älskar det såklart! Hon skulle även ta med dom på bio imorgon kväll *Mys ( Nicke nyfiken närmre bestämt)  Dom kan verkligen behöva bli lite bortskämda nu när bebis tar upp största delen av tiden!

Efter jag lämnat dom var det äntligen dags att besöka Matilda! Vi satt i timtal och diskuterade massa barndomsminnen vilket ledde till att tiden sprang iväg!
Fick skratta gott och skämmas endel. Man ha ju förträngt en smula kan jag tala om! =) *Men så trevligt!
Vintra fick även en supersöt klänning (som jag förvisso glömde) En anledning att snart hälsa på igen ;)

Nu är det alltså bara trion hemma, jag, babe och Vintra.
Vi ska avnjuta laxkotletter och potatisgratäng och varandra såklart!
Ligger just nu i soffan och skådar tv:en, kramas och diskuterar livsfrågor *Älskar!!
<3<3

Han är så mysig min älskling!
Stannar mer än gärna hemma med oss en Lördagskväll, tar det lugnt, fixar god mat och bara visar alla sina känslor! Det är oerhört uppskattat ska du veta mitt hjärta!

Vad gör ni ikväll då pluttar?
Ha en fortsatt bra helg!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

gör inte mycket TYVÄRR

2009-11-07 @ 17:17:44
Postat av: Matilda

Ja de va verkligen skoj att återuppleva gamla minnen,vilka tokigheter vi har varit med omskrattDe får vi göra om snart igen. Hoppas ni får en toppen kväll :)

2009-11-07 @ 18:02:30

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0