I workat I

Jobbat, jobbat och jobbat!
Kom hem kl 18 igår och iväg halv 7 idag igen.
Kom dock hem starxt efter kl 15 idag! Så jag fick äntligen hämta barnen igen! Så länge sen!
Vi han handlade och drog hem.
Väl hemma fann jag MASSA tid över!
Shit, honner laga mat och städa en hel del :)) Helt nöjd och klockan är inte ens 17 än..
Inväntar min älskade som tydligen slutar sent idag! Han har nog sagt det tidigare men mitt minne är ned spolat för tllfället. Eller det befinner sig i magen rättare sagt! Man blir en aning segare i hjärnan när man är gravid! Det är liksom jag ett levande bevis på!
Hur som helst så han A börjat ett nytt jobb idag! Inte bytt firma men blivit uthyrd. Så han jobbar med lera numer. Typ, kakel, cement, mur grejs!
Hoppas det går bra för honom!! <3 Gullegrisen!

Måste dela med mig lite av mera gravidprat!
Känner bebis i magen nu! Helt säkert!! Massa rörelser och lite små och  läskiga  inne i min kropp just nu! Kan få en "spark" mot någon tarm eller nerv ibland som gör att man studsar högt :) Inte för att det känns jätte mycket utan för att det känns :)
 Vi längtar efter dig bäääbis!
Fick hem en ny mamma/gravid tröja idag :) Det står
Andreas och Emelies tryckt på magen..




Nu funderar jag på att hänga tvätt och sedan lägga mig i soffan tills det är dags att hämta honom på jobbet!


Kommentarer
Postat av: sis

haha åh , lät som en sööt tröja <3

2009-05-12 @ 19:33:51
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0