I wooork I

Hemma och sliten, as usual..
Jobbade stenhårt mellan kl 7 och 16.15 idag :S
Hemma väntade en hockeysnubbe som sitter klistrad vid televisionen så det var bara för lilla mig att börja diska, laga mat och troka bänkar! (plus kyl faktiskt!!)
Innan det vart gjort så tog jag en kopp kaffe med mamsen och planerade in stadsdaten som vi ska ha på Torsdag em. Slutar väl i stan runt 3,4 så hon får sätta röven på tåget och frakta sig till mig.

Ska kolla brudklänningar och käka gott!
Vet att min mage kanske är en smula bulig för tillfället men bara att gå där och sukta och känna bröllopsvibbarna får en att må prima.

Fick även reda på att jag fick jobbet på hemtjänsten. Vart lite orolig där när det aldrig hörde av sig men nu så... Breath out.
Nu väntar jag bara på schemat så att jag förhoppningsvis kan planera in nåt skoj under sommaren :)) Planera in själva sommaren vore bra, alltså att det blir sommar!!

Jaja.

Nu ska jag gå pussa alla våra barn godnatt och sedan krypa ner i soffan med pubbsen..


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0