I VOLBEAT I



Finns inga ord för hur mycket jag älskar denna låt!! Detta gott folk är öronorgasm!
Kär i grabbarna. <3

Det braiga är att dom kommer till peace and love så jag är grymt sugen på att bege mig!
Men jobbar väl som vanligt!!
FUCK! Vill vill vill

Kidnappa mig och ta dit meh!

Det märks att Tyrasöt mår bättre eftersom hon tokdiggar just nu, brakedance on the floor!
Till skillnad från igår då hon låg hela dagen! Skruttan.

Kan ju ta med henne på lite äventyr i Dalarna!

Imorn fuckers så äre husvisning! Ni vågar inget annat än att hålla tummarna!
Haha, Tyra tyckde det var en ful bild i tidningen :) Det är nämligen gröna fönsterluckor..
Men hallå Myran; Med en Emelie och en pensel kan det inte bli annat än superbt!

Oh.. My life is good! And my stomic are lovely!
Nu ska Coca colan missbrukar igen :s

Coce, den gravides bästavän!

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0