I Tankar som berör I



Möttes idag av ett möjligt val jag aldrig kunnat föreställt mig?
Varför nu? Varför vi?
Sådana möjligheter ställs man inte inför ofta. Det måste ju betyda något.

Nu känns det som att jag måste göra ett val som kan vara avgörande för en persons framtid.
Vet inte hur jag ska kunna förklara utan att gå in på närmre detaljer men jag känner att min hjärna och mdess tankar behövs skrivas ner. De måste komma ut innan allt exploderar!

Min första tanke inför detta val var självklart, Men de kommer att innebära stora förändringar i vårat liv!
Kan vara till något bättra, kan förhoppningsvis bara bli till det bättre men vägen dit känns så skrämmande ovetande oförutsägbar.
Jag är, precis som ni inte mer än en människa men i detta fall undrar jag om jag är rätt människa.

Stackars liten.
Om jag bara visste på ett ungefär.

Behöver mer styrka just nu!
Behöver nog lite "mamma Annelie styrka"
Hon skulle fixa detta hur bra som helst!
Det kändes bra att tala med dig om detta..


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0