I Pojk I

Min sexigaste pojk sitter just nu i kallingar o spelar xbox. Han fick de ;) Jag spelade nyss och tiden bara ruuusar iväg.
Sen är han så go´ att se på där han så attraherande ligger och ser konsentrerad ut! Me love you!
Och det har jag gjort ända sen "träffen"
Det var på hans jobb en höst.
Vi bestämde oss dock för att ligga lågt då men
it was a hard time och efter ett långt försök på ca ett år så gådde de inte längre!
Och tur är väl det eftersom vi hare världsbra!

Älskar dig så mycket söta!


Idag har det regnet, hela jäkla dagen!
Så det har med andra ord blivit städat :)
Jag och barnen såg sista avsnittet av OTH och damn va bra de va! Grät o grät.
Jerry var helt inne i tven. Han hade sten koll på vem Payton, Lucas, bebis Sawyer och Dan var! Haha.

Nu ska jag kela med babe!
Adjöss


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0