I Pluttar I

Mina pluttbarn springer runt och ser så söta ut!
Jerry håller just på att letar myror inne som han kan fånga i sin insektsburk.
Han har haft föredrag om hur det funkar alldeles nyss!

Idag var jag typ slakttrött på jobbet! Trodde inte att jag skulle överleva dagen helt enkelt!!
Men när dagen var slut så tvärsomnade jag i bilen och var något mer energiladdad!
Åkte och hämta syrran, handla och hämtade barnen.
Drog hem och satt på den soliga baksidan och snacka lite onödigtmenjättekul.
Pappa ringde, han och M ´ville komma över så jag och syrran stressade ihop en supergod rulltårta!
Mmh, jordgubbsfromage och chokladkulor var fyllningen!

Energin måste ha laddats bra i bilen eftersom jag orka hålla igång så pass!
Jobba, baka, laga mat, städa och fortfarande sitta vaken!


Kommentarer
Postat av: sis

det var myys <3

btw, hallonfromage, inte joordgubb! :b

2009-05-25 @ 22:14:04

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0