I Ledig I



Soligt och vackert väder idag!
Ser skönt ut innefrån och jag hoppas att blåsten gjort sitt!

Jobbar Lördag och Söndag så jag tog mig en ledig dag :)
Ska besöka sötaste mormor med barnen och syster.
Ska även försöka röja undan lite här hemma medans det finns tid!
Min älskling ska ha min bror här i helgen också eftersom pappa jobbar med mig.
 Han är så duktig min Andreas. Världens sötaste lekpappa och barn älskar honom. Finns så mycket pedagogik, fantasi, tid och kärlek som han delar med sig av och bär på dagligen.
En jätte glead och kramig pojk helt enkelt! Älskar dig så mycket min skatt!

Igår var det marknad i Tierp.
Kom hem ca kl 15.20 från jobbet, parkerade bilen så det skulle gå fort när jag skulle iväg ;)
Tvätta av mig.
Tog på mig nya kläder.
Satt upp frillan och pensla på lite make up! Kollade i spegeln och konstaterade att jag vart skit snygg.
Åkte till mamma som bor så pass centralt att bilen fick stå perkerad där.
Mötte syrran och tog en sväng. Barnen hade gått med mamma på dagen.
 Köpte nougat åt älskling som beställt ett kilo :)
Köpta, många remmar till mig själv plus 10 par strumpor :)

Hann inte så mycket mer efterson jag hade ett föräldra möte kl 17 på dagis.
Fick höra så mycket gott om mina barn där. Vart stolt och glad :)
De sa bland annat att dom verkade verkligen må så bra och var väldigt trygga i sig själva.
Dom är snälla och glada jämt!

Mm.. Fina ord :)

Älskling ville bjuda oss på mat sen så vi åkte till dragon gate och njöt igen :)
Tyra digga friterad kyckling, Jerry pannkaka och ris och Jossan köttbullarna..
Alla barn gilla dock räkchipsen..

Nu måste jag göra oss irodning för Karlholmstrippen..




Kommentarer
Postat av: sis

whut , pannkaka med ris? :o

tokunge. haha <3

2009-05-15 @ 11:11:16
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0