I Helg I



LÅÅÅÅNG helg är det nu och det känns ju allt annat än kasst.
Gårdagen var jätte mysig. Hade jätte trevligt hos Matilda och Ronny och barnen hade det HUR bra som helst!
 Hos familjen Y finns det nämligen allt som barn gillar!
Hoppborg
Pool
(dock för kallt)
Lekstuga
Studsmatta
Rutshkana
Gungor
Tv spel
Och ALLTID massa gott att äta, glass, godis, chips och ja, vet allt. Dom har tom. en sockervaddsmaskin :)

Idag sov jag och hjärtat länge och barnen likaså.
Jätte skön mysmorgon (love dessa helger)

Har idag besökt Gunilla och Bruno, hälsat på Egon, Mona och Maria.
Åkte sedan hem och spelade många omgångar kubb med grannarna.
Nu har jag och barnen spelat lite krocket medans babe skulle fixa grillkäk och jag mitt klantarsel lycksades sparka i tårna i staketet och har fördjävulskt ont!!! Vann ju iallafall krocketduellen så jag får väl glädja mig åt det. Nog för att det var ett gäng kids jag spelade mot.





Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0