I Helg I

Så underbart skönt att kunna vakna när kroppen absolut vill!
Ingen väckarklocka som ringer. Kollade inte ens på klockan förrän låångt efter jag vaknat!



Åker till Dragon gate och äter middag med bästa älskling ikväll..
Funderar på bio också.. Hmm.
Men först stå ska tänderna borstas och kroppen tvättas! Plus att det höga diskberget som vuxit under veckan ska bort!!!
Har dock ätit på papperstallrikar hela vackan bara för slippa diskhelvetet!!
Vi ska köpa en diskmaskin!! De är prio nummer ett på investeringslistan just nu btw!

Min nacke gör så ont om vi ska diskatura något helt annat! I don´t get it?? Why?
Började ju långt efter jag klivit upp så det beror någ inte på hurvida min sovställning var!
Men kanske sträckt mig?

Jaja, nu är det helg och den ska avnjutas trots pain!

Trevlig helg!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0