I Emelie I

Emelie är en person som står för allt hon säger och skriver precis så som jag tycker!
Om folk läsre och tar åt sig, är det deras ensak!
Det är fortfarande någonting jag står för och rätta mig om jag har fel men alla tycker väl olika om olika personer.
Min familj och vänner är dom som i princip läsre min blogg och dessa vet redan vad jag tycker!

Men bloggen är väl ett sätt att förmedla sina tankar??

Jag hittar inte på saker om folk utan jag skriver sånt jag tycker och det tänker jag fortsätta med precis som tidigare.

Nog om detta!


Igår var vi till min älskade pappa på eftermiddagen för att träffa både honom och M, Hade jätte trevligt!,
solen lös och värmen var ett faktum och bara det är väl underbart??
Vart mycket fotbollsspel, studsmattehoppning, skitsnack, godisätning och skratt!
Verkligen skönt att tala med folk som förstår! Och M är en fantastiskt rolig person ;)

Adjöken


Kommentarer
Postat av: Andreas

håller med dig till 100% älskling..och jag kommer alltid att stå vid din sida...älskar dig så mycket..puss o kram

2009-05-03 @ 11:50:54
Postat av: anna

Å jag håller med. Det är lika i min blogg.

Jag trodde att MIN blogg var MIN blogg, där man får skriva, tycka och tänka vad man VILL. Jag snackar heller inte skit om folk.. Så tröttsamt att människor orkar hålla på. Hur som helst så stå på dig och ta hand om dig å lilla pyret i magen! Puss

2009-05-03 @ 14:53:29
URL: http://tatilly.blogg.se/
Postat av: emelie

Tack för skitbra svar!

2009-05-03 @ 17:06:30

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0