I Tar mig i kragen I

Idag har jag mot mina egna förväntningar både dammsugit och diskat!
J och T har även hjälpt mig med städningen - sötnosar!

Fortfarande trött även om det är lite bättre, vilket känns hur bra som helst med tanke på att vi ska på skidsemester nästa vecka! OH! Vad skoj det ska bli.

Nu är det pippi på de sju haven som gäller en stund fram över.
Ska jag sticka kniven i deh knubbis?
Jag tycker nog den är lika bra som barnen :)

Ikväll är det Avesta som gäller. Eller Vatebo rättare sagt! Ska lämna barnen hos sin far över helgen.
Det blir en bara Emelie och Andreas helg eftersom Jossan är med sin farmor i stan.
Städat är det ju redan gjort så undra vad vi ska sysselsätta oss med?? Myysa så klart! och packa...



Kommentarer
Postat av: sis

myysigt! (: vi ska ha roligast!

vi kommer förbi imorgon på dagen!

blir bra det.

puss sötaste <3

2009-03-13 @ 15:57:50
URL: http://snowfell.blogg.se/
Postat av: Em

wiie. den roliga pippin som jerry kalla filmen för <3

2009-03-16 @ 00:09:25

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0