I PMS upp över öronen! I

Hormoner!!!
Åter igen dyker dessa till överflöd upp i mitt liv genom att bokstavligen ta över min kropp!
Allt jag skulle tänkt för en tid sen tänks nu helt självt!
Vem?
Alltså vem har den rättan att proppa mig full med massa skumma känslor?
Kanske behövs?
Jo, men om jag på något sätt är/vart en kall och elak människa så kanske jag nu med naturens egna krafter blir mer känslosam! Som en spark i arslet alltså!

Det finns några saker jag rent utav skulle kunna döda för just nu!
* Prinsesstårta!
* Pannkakor
* Mackor med leverpastej och gurka
* Kaffe med mjölk
* Te
Och och och KEBABPIZZA!

Fast det skulle jag inte skrivit eftersom det leder till att jag snart kommer börja gråta och göra allt för att få en sån!



Söv ner mig ett par månader tack! Eller skicka mig till ett tyyyyst ställe där det inte finns något att klaga på!




Kommentarer
Postat av: sis

haha, sööta du! :)

tänker på dig! <3

2009-03-06 @ 09:58:33
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0