I Loppis I



Nu när ni hör denna låt så vet jag att ni tänker på NHL 09
Men det är inte bara för att ni ska tänka på spelet utan även för att det är en grym låt! Fetbra helt enkelt!

Det ringde tidigt imorse och jag rusade upp för att jag var säker på att det var från jobbet, Men inte.
Det var dock ett glädjande samtal där mina barn erbjöds dagisplats. På den förskola som valt till förstahandsallternativ dessutom! Heja!
Så nu får dom samma lärare och kompisar som innan flytten! Känns en gnutta bättre än något helt nytt.
Så den 23/3 är det dags för inskolningen.

Tyra och Jossan går på någon slags verksamhet för barn mellan 6 och 12 år på fredagar i kvartersokalen där de sysselsätter sig på alla tänkbara vis! På fredag ska det göra prylar för att sedan sälja på loppisen som de har anordnat  på Lördagen!
Skit bra! För oss föräldrar som kan passa på att sälja massa bråte som ligger och skräpar!
Jag och A hade en hel del dubletter när vi flyttade ihop så det blir väl en chans att bli av med saker istället för att kasta!
Sen får ju kidzen en chans att tjäna en slant :)
Barnarbete :)

Egentligen skulle T och J vart hos sin pappa i helgen men det vart ett byte vilket passade T ypperligt eftersom hon var så glad att hon skulle få sälja på Loppis.
Hon har vart med förr lill jäntan.



Så alla ni som är oupptagna på Lördag mellan kl 12 och 16. Kom till kvarterslokalen på Makrillvägen och besök våra barn!

Det var allt för nu! Adjö.



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0