I Katten I

Ska självklart lägga upp en bild på gullemissen när jag fått ordning på min förbannade mobiltelefon!
Kan iofs knäppa med Andys..
Men men..
Hon är iallafall hel go´ långhårig kräsen sak som vet att hon är mycket fin! Men jäyte snäll och jätte kelig ändå!
Min älskade har glömt bort vad hon bär för ras men det går ju att ta reda på!



Idag ska jag och A till aspenskolan. Eller ikväll rättare sagt!
Ska nämnligen på möte angående Tyras skolstart i höst, träffa alla lärare och klasskamraters föräldrar.



Alltså finns det någonting mot detta illamående? Provat postafen men sover man ju bara ännu mer. Precis som om jag inte redan gör det! Helt slut. Sjukligt.
Tvingar mig upp på förmiddagarna för att umgås med barnen men jag kan inte hålla mig vaken länge! Ögonen åker ihop av sig själva. Visst kan jag göra saker för att inte somna men jag mår så grymt illa hela tiden och spyr av att anstänga mig.
Det kommer gå över! Det måste gå över! Blir väl undernärd annars?!



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0