I Happy, happy, happy I



Underbara, underbara SOL
Du är så grymt välkommen ska du veta!
Du kommer inte ensam utan med dig har du gott humör!

Allt känns mycket bättre. Tänk att man kan må så bra av att inte må dåligt!?
Jag liksom älskar livet av att inte må dåligt hela tiden!!!

Jag säger adjö, good bye, and fuck you vinter!! Nu skiter jag i dig!!!
Igår tod barnen äntligen, verkligen äntligen fram sina cyklar och cyklade drog många repor runt husen.
Tyra har tjatat om att få cykla sååå länge och nu går det!
Lilla gumman gick upp kl halv 7 imorse för att hinna ut och cykla innan dagis!

Igår stod älskling ute och hjälpte kidzen och jag tittade på dom genom köksfönstrer och fick se knoppar i rabatten nedanför. Vet att jag kanske är lite sent ute men jag fick iallafall se dom live!
Dom har liksom trängt sig genom iskall jord bara för att visa att våren kommer att komma även i år!

Åh... Påsken..
Underabar påsk


Sprang ut igår eftemiddag och slet åt mig lite björkris för att få in lite vår. Sätter kvistarna i vatten så att bladen snart tittar fram jag får pollenshock och dör ' Men det är det värt!
Kom på att typ alla ståltrådar till fjädrarna var stulna så jag fick åka till affären och införskaffa nya! Äre dags så äre.
Inte bara påskris som hör påsken till utan all mat och godis!! Äggfantast som jag är så längtar jag efter påsken så fort julbordet dukats av! 

Nej, nu ska jag ut i solen en sväng. So long friends.


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0