I Fuck all I


Fan vad svårt det är när folk inte förstår!
Allra minst du!
Du är allt för mig och det vet du!
Läs de detta imorn och kolla om du tycker lika dant då! I know you
Jag saknar dig så jävla mycket!
orkar
orkar
orkar inte.
Inte nu!
Jag e ju fan känsligare än en skolaklass 5 åringar som blivit slagna av läraren och det vet du!
Du måste hjälpa mig nu för jag klarar inte detta utan dig..
Varje dag är en skör tråd som jag balanserar på.
Det är ju bara ett tag så det kan väl få vara så?
Ta dom här hormonerna ifrån mig snälla.

Älskar dig så grymt mycket BABEoch jag uppskattar allt  du gör!! /// TÖNT Emelie



Kommentarer
Postat av: sis

nämen älskade.

vad är på tok? :/

åh, vi måste ses i veckan.

brukar du lida så mycket av hormonerna när du är gravid? :(

PUSS<3

2009-03-08 @ 10:14:17
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0