I Fredag I



Ja, idag är det Fredag. En återigen solig dag!

Var på morgonen och lämnade barnen på förskolan, åkte sedan förbi sexy på hans jobb, fick pussas lite :)
Sedan var jag tvungen att åka hem till mamma som hade glömt sin nyckel i ytterdörren imorse :) Jag känner mig inte ensam om att vara förvirrad :)

Nu är det väl egentligen meningen att jag ska städa och diska men det är så sjukt tråkigt så jag övervägde att blogga lite först! Inte för att jag har något egentligen vettigt att skriva. Men what the hell?

Ikväll ska barnen till sin far och imorn börjar jag på mitt nya (gamla) jobb igen.Sen blir det valbo på eftermiddagen med A.
Måste införskaffa följande:

Till barnen

och


Till barnen
och

Större kläder till mig!
Man växer så mycket i min ålder :)

Men innan dess återstår städning och belöning i förm av kinamat ikväll!
Yummi! Har längtat flera dagar!

Trevlig helg gott folk.





Kommentarer
Postat av: sis

Låter som en bra dag hjärtat :)

2009-03-27 @ 11:02:39
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0