I Drömmar I

 


Oj, vad vi människor drömmer!
Visst är det i princip det som vi gör dagligen.

Jag drömmer alltid. Fixar alltid till allt enligt mina önskemål i drömmarna.
Fixar hemmet i fantasin.
Fixar vädret, framtiden, utseendet ibland till och med middagen.

Men det är absolut inget jag lider av, tvärtom, det förnöjer min tid!
Måste visserligen se verkligenheten också men det är naturligt! Drömmandet blir inte naivt utan bara förnöjande!

Tänk vad man tänker när man är ensam, eller inte. Tänk hur hjärnan arbetar så fort man tänker!
I bilen, i bussen, i duschen, när man äter, när man går, när man är.

Grubblare som jag är så tänker jag till och med när jag redan tänker :) alltså om jag ser på ett tvprogram som jag anser är intressant så kan jag även samtidigt tänka på annat!?

Nu ska jag fortsätta tänka medans jag fixar min älskades hår.


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0