Vart trött

Igår så vet jag inte vad som hände men jag skrev ett långt inlägg och när det var klart för publicering så fanns bara de två första meningarna kvar!
Jag suckade och svor lite och började sedan om!
Men det vart lika igen!
Jaja, drar väl på ett smile och gör ett nytt försök idag :)
Plus headern som inte funka! Hjälp mig någon smartare än jag!

Idag är det dagen före midsommarafton vilket det inte riktigt känns som!
Började idag arbeta på Björken igen men har den äran att vara ledig HELA helgen. Lovely!
Var som vanligt där. Har dock inte jobbat där på ca en månad och kände mig genast mycket gravid när jag kom dit! Lukten spred sig i hela kroppen. Det luktar väl inget speciellt egentligen men det är en lukt som funnits runt mig när jag mådde som mäst illa. :(
 Magen har dragit iväg! Har vuxit på som tusan senaste veckan! Men det beror väl somsagt på att barnet växer sig ca dubbelt så stor på bara tre veckor.

Tyra fick äntligen, äntligen hål i öronen igår! Hon har längtat och sparat pengar ett tag! Men nu är hon stoltast och springer runt med uppsatt hår hela tiden <3 Hjärtat!

Appropå något helt annat så måste jag ner till Moniques idag! Vill ha en kofta till imorgon ifall det blir kyligt när man ska vistas vid stången.
Vet hur den ska se ut (tröjan alltså) Men vet inte om den finns. Men det återstå att se!
Ska även hämta paket som kommit med massa bebiskläder!
Kunde ju inte låta bli att köpa rosa även om det inte är 100% säkert att det är en flicka där inne. Bad me, kommer annars bli en grabb i rosa :)

Nej, om man ska ta sin söta röv och dra ner på stan, byn, samhället, centrum, icatrakten och kolla lite. Lär ju inte va ett dugg mycket folk ute idag :(

Ha en underbar midsommar alla, alla!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jobbar du på björken??????

Där jobbar jag med, fast jag är mammaledig nu!! Men de kanske du visste:)



Ja det finns ett helt gäng med korkade människor.. Fattar inte va dom tänker med...



kram

2009-06-18 @ 17:36:40
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

jaha, jag gick hem i december.. Jag hade såna foglossningar så jag kunde knappt gå, då vart jag sjukskriven.. jag har jobbat där i 10 år.. trivs du bra??



kram

2009-06-18 @ 20:09:33
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0