Uppdatering

Nu var det verkligen på tiden att skriva några rader igen!'
Det är in te så att jag legat på latsidan utan jag har snarare haft för fullt upp!

upp tidigt, lämna barn, hemma efter 4, hämta barn. Handla, laga mat, um gås och vara social och sen somnar man gott för att orka gå upp nästa dag!

Igår var jag dock och tränade body pump med syrran på kvällskvisten! Vi ökade viktmässigt och jag har dock aldrig varit så slut av ett liftpass men good lord vad jäkla skönt det var!

Över till någe helt annat så börja det blåsa nå enormt just nu! Det bara susarmi öronen! Inte nog med att det bara är 7 grader och spöregn. Det ska orkana också! Det är liksom den 4:e Juni idag. Kom igen heaven! Tog med andra ord studenten för exsakt 5 år sedan idag! Och se vilken stjärna det blivit av mig! ;) Utvecklats nå enormt!
Näe, inte mycket! Bytt karl och fått fler barn, jobbar inom vården precis som då men nu med utbildning.

Nu måste jag dra på mig skorna. Ska shoppa middagstillbehör och hämta kottarna <3




Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0