Sol, bad, sol!

Vart och badat hela dagen igen! Efter att ha jobbat näst intill ihjäl mig i helgen ( 11,5 + 7 timmar) så har jag nu två dagars ledigt :) Underbart!
Så sjukt skönt att få slappa i vattnet i denna värme! Denna älskade värme! Njuter och svettas varje dag!
Barnen fick en stooor badring som medfört många timmar i poolen! Tyra har även lekt slammsug då hon plockat ringar från botten i den pjupare poolen! Kasta, leta, kasta, leta! Kul, kul!

Magen är röd! Igen. Huden är väl en aning spändare där så kulan blir röd titt som tätt. Får täcka över den i mellan åt!

Älskling fixa om lånen idag! Baka ihop hus och allt annat vilket leder till att vi får 5000 kr över varje månad! Men ett hus kostar ju :) Jag längtar så mycket!
Ska koka saft hela hösten!

På Fredag blir det Norrland och sommarstugan för våran del! Ska tillbringa en lång helg med lite bad och fiske i annan miljö! Måste dit, även om vi inte har tid!

Nu ska jag ta och fixa till lite kyckling och nudlar till familjen. Sen får vi förhoppningsvis besök av far och bror!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0