Midsommarafton 2009


Är här! oavsett väder så är det idag det är midsommarafton! Kan ju bli en aning tråkigare men det blir väl vad man gör det till! Vi ska iallafall iväg oh dansa!
Kommer att befinna oss i Älvskarelby idag dels för att min kära morfar ska vad med och dansa för sista gången :D Är väl folkdans förstår jag?



Sötingar!
Kommer även träffa min mor idag som flyttat till Hassela! har inte träffat henne sen dess.

Nu har jag kpmmit åt knappdjävulen igen! Den som gör att man inte kan hoppa in i ett ord och skriva utan att bokstaven efter blir kvar. Den ersätts alltså av den nya!
Vilken knapp är de snälla??
Har provat många men jag förstör väl bara ännu mer.

Får väl försöka skriva rätt från början så länge! Hrrmf!

Efter dansen ska det iallafall bli grillning hos svärföräldrarna och imorgin middag hos mormor och morfar!
Nu har jag uppdaterat lite grann och ska fortsätta leta efter knappen!


Kommentarer
Postat av: sis

haha, det är insert - knappen. gullis :D

2009-06-19 @ 15:46:21
URL: http://snowfell.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Knappen heter Ins =)

Trevlig midsommar!

2009-06-19 @ 16:48:17
Postat av: emelie

haha, tack :)

2009-06-19 @ 18:59:14

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0