I Tarigensej I

Är precis vad jag gör efter en dag i Uppsala som bestått av slit. Men belöning i form av närmre 2000 kr :)
Sitter nu med familjen hos min far som ville bjuda på middag. Och slippa laga mat en dag som denna tackar man väl inte nej till?!
Nu har vi lirat mario kart på Andrees wii. Soo fun!
 
Igår var det skolavslutning coh efter det vart lite smörgåstårtspartaj.
Hade besök av bror med far och M. Svärföräldrar och Micke samt mormor och morfar!
Trevligt att träffa alla..
Söta mormor hade med sig en jordgubbstårta. Hur go´va inte den??

Nu börjar jag känna doften från köket och känner på så sätt hur hungrig jag är! Har bara fått i mig en korv med bröd från macken till lunch juh! Och den kan vi inte leva hela dagen på.

Alla barn hetsäter just nu sitt lördagsgodis och tittar på när Andreas spelar:) Tyra väntar ivrigt eftersom det är hennes bana han kör! Hallå!?

Med dessa ord avrundar jag detta inlägg! Ska ge tillbaka dosan till barnet..
Good bye folks!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0