I Ensamhet



Är så sjukt imponerad av denna mans texter och musik. De går rakt in i hjärtat!
Emelie är sentimental idag, deppig och nere...
Vet inte varför egentligen men hormonerna gör väl sitt!?
Andreas drog. Han vart full och fick för sig att ringa någon polare och bestämde sig för att gå dit.
Usch, jag tycker att det är jobbigt när han ska ut, På fest och allt där till. Vet egentligen inte varför men när man gått och längtat efter helgen hela veckan för att hinna få mysa så blir det så tråkigt när han får för sig att dra helt plötsligt.
Jag jobbade till och med idag, kom hem efter 3 och vi åkte till pappa och fick god middag.
Men nu sitter jag här och myser med ljus, musik och ensamheten.
 Vet inte varför det blir som en klump i magen varje gång han ska iväg på fyllan?
Rädd för vad han gör.
Rädd för hur sent och full han blir? Så jobbigt att ligga i sången och knappt kunna sova för att sedan vakna var tionde minut och undra hur han har det? Sedan vakna när han kommer och lägger sig flåsar spirt lukt i ansiktet på mig och kramas hårt för att berätta och visa hur mycket han älskar mig trots att han somnar mitt i meningen. Gravid som jag är så är denna lukt apig!
 Men jag vet att ha älskar mig. Och jag älskar honom. Alldeles för mycket för att kunna slappna av!
Nu har jag fått skrivit av mig lite :)



Magen växer och bebis rör sig. Känner varje dag hur allt blir tydligare.
Läste att den växer sig dubbelt så stor på bara 3 veckor.
vecka 19 är barnet ca 16 cm och vecka 21 ca 30. Jag har nu gått 20 veckor och glad att äntligen gått över halva tiden :)
Bebis <3

Ibland kommer man på hur mycket man älskar barnen. Ibland när man tittar dom i ögonen eller ser dom leka så kan det bara dyka upp i hjärnan; Fan, vad jag älskar dig! ER!
Underabara barn!

Nu känner jag hur min huvudvärk börjar smyga sig på så jag tar och kryper ner under täcket till en film ist!
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0