v26+3 dagar nu:)

 


Varit hos BM idag på kontroll.
 Kollat blodtryck ( 110/70 ) och järnvärdet som var lågt, 115 trots att jag tar dubbla doser järntabletter plus allt intag av persilja
Blodvärdet låg på 5 vilket var helt okej!
Vikten har ju självklart ökat! Måste ha en tung bebis kan inte bero på maten!
Plus 5 kg sen jag blev gravid!
Vi diskuterade även vaccin mot svininfluensa vilket jag hört ska vara gratis för gravida. Men det har ej börjat med något sådant plus att landstinget kommer att inkalla i så fall. Varje landsting får nämligen lösa problemet själv :/ Sceary!!
Plus att det inte var bra att vaccinera sig över huvud taget när man är gravid.
Fick höra lillens hjärtljud och dom var också självklart helt normala :) Snutten. Älskling för också höra!

Var en sväng till huset på eftermiddagen och klippte gräset bland annat! På Söndag bor vi nämligen där! Wooho

Har Jossan och Jerry hemma eftersom Myran är med farmor idag.
Jag och babe låg och mös i soffan efter maten och mina ögon fylldes snart med tårar. Älskar den mannen så mycket!
Läskigt hur känslor kan styra! Han är så fantastiskt underbar! Kan inte få det bättre!
Så till alla er som missunna eller tveka på vår kärlek kan jag bara säga att det var helt fel! Jag mår så otroligt bra och han har allt man någonsin kan önska sig!
Hjärtat mitt!!



Nog om kärleksförklaringar. Om man nu kan få nog av det?
Det är nämligen dags för Fredagsmys med familjen!! Stefan och Krister!! TJOOHOO


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0