Trött

Hej dagboken. Humor :) Näe, är inte en sådan dag idag! Inte alls faktiskt.
Känner mig så nere idag!
Sov dåligt som f'n av cphund och skiiiit mage! Hade magkatarrshelvete som gör mig så sjukt deppig och trött. Det gör ont! Och jag vet att det bara är början! Nu kommer det vara så här ett bra tag framöver! Tack gudhelvete för att du hatar mig så mycket! Fuck you
Kliver upp till 3 skrikande barn, varav ett ledset pga att han slagits med bordet! Jag upptäcker som vanligt att det hållt på med saker jag sagt 25000 ggr att det inte får! Minst! Försökt med allt! Ah, vad ledsen jag blir.
Jag och J grät i köket. A vart tjurig så jag drog.. Orka inte med familjen idag!
Världen måste haft något emot mig!!
Men snart är det bara att byta face och dra till jobbet. På med leendet och kämpa sig genom kvällen.
 Så nu ska jag försöka tänka på något roligt!

BLÄ dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ta det lugnt på jobbet!

Kram

2009-07-14 @ 14:57:48
URL: http://annajosefina89.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0