Snart fyrbarnsmor..

Känner just nu för att beklaga mig lite!
Haft en halvt deppdag/dagar.

Kom fram till att jag inte bara är gravid och det mästa känns tufft bara därför med konstiga hormoner, värma, tung mage, onda fötter, lågt blodtryck och allt därtill.
Jag sköter även på heltid om 3 barn som ständigt vill sysselsättas och behöver mycket uppmärksamhet i den utvecklande ålder som dom befinner sig i.
Våran katt fick kattungar här om dagen vilket jag trodde var omöjligt efter som min kärlek sa att hon var kastrerad när han tog hem henne.
Så nu har vi 3, snart 4 barn, en jobbig hund och 5 katter samt min ständigt växande mage!
oro!
Känner jag ibland men vill inte riktigt eftersom jag är en person som inte vill ge upp! Men man blir ledsen, man blir orrlig och känner sog ibland otillräcklig!
Saknar någon att prata med! Har typ noll folk här! Älskling får höra allt men det känns som han blir mer rädd än förstående om jag verkar nere!
 Finns ingen som jag bara kan gå hem till och byta åsikter med! Mamma har flyttat, kompisarna försvann och syster jobbar mycket eller är upptagen med sin pojk.
Har min älskade svärmor dock som verkligen visar att jag alltid är välkommen! Och det vet jag att jag är!

Ibland är det även svårt att räcka till för dom barn man har! Alla våra barn har haft en trasslig tid bakom sig som jag verkligen gör allt för att ställa till rätta! Gör allt som jag vet att dom mår bra av och funderar ständigt på om det räcker till.?Men dom är glada små kottar som förhoppningsvis vet hur mycket jag älskar och tar hand om dom!
Uppsakattar dom!

Nu har jag nog skrivit av mig lite och ska samla mig för att tillbringa kvällen på jobbet!
Imorn är det arbetstid till kl 13 och sedan är det norrland och sommarstugan som gäller!
Gud, så skönt det ska bli!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0