Semestrat!



Vi har befunnit oss i sommarstugan som är belägen norr om Ö-vik i helgen. Tog en fredag till måndags tripp!
Den var kort men väl behövlig. Hade underbart skönt och mysigt! Var ensamma i stugan med familjen för första gången, lyckades tima in perfekt :)
Vi har plasket, eldat, ätit, shoppat, spelat kort, löst korsord = relaxat, fiskat, åkt båt i massor och fått massa fina abbisar :) MMh, så gott!

Nu befinner jag mig åter igen i soffan vid datorn och kollar igen kontot (som sjunkit en aning under semestern!) Samt mailen och face men ska snart städa och packa upp innan kvällsarbetet startar!
Tyra är kvar och semstrar med mormor i stugan! Lyckost!
En annan lär väl slita och stå i!
Min kära babe jobbar 3 dagar till innan hans lååånga semester!
Vilket kommer betyad att jag kommer vilja strypa honom varje motgon som min väckarklocka ringer medan han får ligga kvar och njuta!
Näe, inte kan jag strypa min älskade! Då blir det ju inget gjort här hemma!

Upptäckte att jag sitter och lyssnar på en sjukt dålig låt just nu! Da da da, är det ända som hörs från en manlig ful röst!
Nej, nu är det time for some cleaning!











Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0