Röra



Tiden innan flytten är en tid som man vill ska passera fort! Alla dessa kartonger med grejer man inte har en aning om i! det är klart man kan skriva på lådorna men efter ca 20 gångers flytter så packar man så snabbt som möjligt! Vilket leder till att saker packas huller om buller!
Kan ju säga att jag knappt lyckats ha sönder något genom mina flyttar så nu går det undan! Tidningar rund varje tallrick är alltså inte min grej längre!
Usch, sen ska allt upp också! Tur att flytten blir av nu och inte när bebis kommit eller när magen hänger ner till golvet! Har nu åtminstone liiite smidighet kvar!

Just ja, efter all vedklyvning som vi höll på med här om dagen så har mina ben börjar ömmat! Musklerna var alltså i ett mycket otränat skick..



Var och lämnade Tyra och Jerry hos deras farmor idag! De ska få träffa faster.. Vilket de inte gjort sen i påskas så nu var dom så glada!

Imorse sparkade det på av bara den i magen. Babe låg länge och tog emot en och annan mot sin hand.. Mysiga tid!

Nej, nu ska jag återgå till rensningen.


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0