LördagenDenElfteJuli



Idag är det den 11:e juli och nästan 7 månader av år 2009 har gått. Detta betyder för er som är lite trögtänkta att mer än halva året passerat! Vi strävar alltså med stormsteg mot 2010 som också blir ett nytt årtionde :p Men vad säger man om 2000- talet? Alltså årtiondet 2000. Typ som 90- talet eller 80- talet. Borde bli 2000- talet. 0- talet låter lite udda!
Jaja, alltså hela 2000- talet har gått fort! Känns som man måste vart liten för 10 år sen men jag var fan tonåring?! Sjukt :O
Så om lika många år, alltså 10 lika snabba till, så är jag 34 år! Jajx! Hoppas jag hinner göra saker och utvecklas under den tiden!
Vart tog tiden vägen?! Men om man tänker tillbaka så har det liksom hänt 2 utbildningar och 3 barn på den tiden :) Plus massa annat!

Detta är en arbetshelg för mig och så kommer det att fortsätta 3 veckor framöver! Dom som gjort mitt schema måste haft hjärnsläpp den dagen dom fixade det! Jaja, blir ju bra lön iaf.

Nu ska jag fortsätta mitt ingetgörande och kaffedrickande med njutning!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

det kan jag tänka mig=D det händer ju så sjuk mycket asså=D



kram

2009-07-11 @ 23:38:53
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0