Iiiiuu!

 
  

Mår illa idag! Blä. Men mår aningen bättre nu efter lite pannkisar mä glass och en timmes tupplur :)
Huvudsaken var att arbetsdagen knallade på. Var Trött som bara den dock men hade fullt upp i princip hela dagen eftersom vi var en personal kort på den tressigaste dagen på hela veckan! :O och inte nog med det så skulle en av de boende till synoptik och vi skulle följa mä!
Jaja, skulle slutat ett men kom väl iväg kvart över! Som tur ät väntar en leeeedig morgondag, så jag hinner ta igen mig om jag så säger?!



Jag och snyggandreas som även är sjukandreas har tillbringat eftermiddagen under täcket framför tven. Och så ska det fortsätta hela kvällen. Filmer står på planeringen idag!

Kidzen roar sig bra och är mätta och nyduschade så nu äre bara myyys som gäller!
Plus att väderfan inte tillåter något annat! Men visst äre härligt om man får ligga inne och nörda sånna hära dagar? Mmh!

Okidok.
Dags för avrundning och ljuständning!
Pusspåsig!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0