Älskling

Lagar mat!

Gud, så skönt att få luta sig tillbaka ett tag och ändå snart få avnjuta god mat!!

Har alla älskade barn hemma idag! Det har haft massa roligt för sig på olika håll ett tag nu! Men ikväll äter alla middag tillsammans vilket vi inte gjort på ca 2 veckor.. Nu leker dom plötsligt hur bra som helst :)
Men ikväll är det dags att lämna Myran igen.. Hon ska till farmor som ska ta med henne till Junibacken imorn.. Gissa om hon är taggad?

Nu mina damer och herrar ska ni få höra nå alldelens underbart!!
Jag är ledig i 3 hela dagar! Så obeskrivligt skönt! Haft så otroligt mycket att göra senaste dagarna.. Inte ens hunnit äta! BLÄ
Men nu ska jag inte tänka på det! Nu äre frihjärna som gäller!

Igår gjorde jag sylt av blåbären, plus lite saft.. Var en (vad ska jag kalla det? spännande upplevelse för tungan) Men god!

Näe, nu ska jag inta ryggläga och lyssna på barn i alla dess former.. Dvs katter och knoddar!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0